Gaźnik jest skomplikowanym i precyzyjnym urządzeniem w samochodzie.
To od niego zależy prawidłowa praca silnika i przyjemność z jazdy pojazdem zabytkowym.
Naprawą gaźników zajmuję się od 1990 r. Od 15 lat specjalizuję się w naprawie i odrestaurowaniu gaźników do pojazdów zabytkowych.
Naprawa polega na przywróceniu dawnej sprawności i estetycznego wyglądu gaźnika.
Na wstępie gaźnik jest dokładnie sfotografowany i otrzymuje swój indywidualny indeks. W następnym etapie rozebrany na części podstawowe. Wszystkie części są weryfikowane.
Każdy gaźnik jest myty ultradźwiękami a potem szkiełkowany. Części metalowe zostają ocynkowane na kolor żółty lub biały w zależności od fabrycznej specyfikacji. Powierzchnie łączeniowe są planowane. Zużyte i uszkodzone elementy wymienione na nowe.
Wszystkie części obecnie wykonujemy na obrabiarkach sterowanych numerycznie.
Gwarantuje to wysoką jakość i zgodność z oryginałem pod względem wizualnym i funkcjonalności.
Dorabiamy także odlewy, dźwigienki, membrany pompek przyspieszenia. Dysze i nastawy są sprawdzone z dokumentacją fabryczną.
Uszczelki wycinamy laserem. Baza ich obejmuje kilku tysięcy gotowych projektów.
Umożliwia to dorobienie prawie każdej uszczelki gaźnikowej.
Posiadamy około 50 tysięcy części gaźnikowych, skatalogowanych i przygotowanych do napraw i sprzedaży. Są to części zarówno samochodowe jak i motocyklowe.
W przypadku firm odrestaurowujących pojazdy zabytkowe wysyłamy katalog umożliwiając zamawianie części.
Oferujemy również wykonanie uszczelek na zamówienie firm i osób prywatnych w formie kompletów naprawczych bądź też zamówień indywidualnych.
Można nas spotkać w rajdach samochodowych,
na stoisku VETERAMA.
Obejrzeć w programach TVN Turbo ,,Samochód Marzeń“.
Są też publikacje w AUTOMOBILIŚCIE.